Tuesday 29 October 2013

Rupanya ramai sudah dilanggar Makcik Hidayah

Bismillah..

Sekali lagi setelah sekian lama blog ini berhabuk tanpa sebarang post,pagi ini hati membuak buak ingin menulis

'memang minat tunggu berhabuk baru update..hee'

Beberapa hari lepas,saya 'fb-walking' dan terjumpa satu group muslimah ' Geng Tudung Labuh'

Nak tahu ttg group ni?..cari sendiri..

Since sedang mencari anak-anak untuk di lasso,saya mewarwarkan tentang usrah di group tersebut,
Subhanallah,sangat ramai ukhti yang respon pada post yang saya tulis. Barulah saya tahu sebenarnya ramai Muslim diluar sana telah dilanggar dan dipeluk erat oleh makcik Hidayah tetapi tidak memjumpa platform or kata lebih indah, 'support sistem' untuk membantu mereka memperbaiki diri.

Dan saya sangat kagum dengan mereka kerana ada effort sendiri untuk berubah menjadi Muslim Productive.
Moga mereka dan kita juga istiqamah dalam menggapai Mardhatillah.

29102013

http://24.media.tumblr.com/tumblr_ltm9aoNGxn1qbcgl1o1_500.jpg

No comments:

Post a Comment