Tuesday 13 November 2012

happy birthday cik MUSLIM tegar!!

hari ini cukuplah 19 tahun saya hidup di dunia...lama tu....actually sambut hari lahir nie bukan la semuanya happy. Banyak hal yang perlu dimuhasabahkan. Alhamdulillah, Allah bagi saya peluang untuk bernafas sehingga minit dan saat ini. Umur adalah nikmat Allah yang tak ternilai. Dalam sedar tak sedar,banyak lagi 'responsible' yang saya perlu selesaikan. Maikin banyak umur,makin banyak tanggungjawab terhadap diri,keluarga dan ummah. Semakin banyak umur semakin dengan saya dengan kematian,semakin kurang waktu untuk saya bertaubat dan beribadah. Peluh besar ==' .But whatever it is,life must go on. Selagi Allah bagi saya peluang hidup,saya perlu manfaatkan sebaiknya sebagai bekalan saya ke negeri Akhirat. Do more dakwah . Do more tarbiyyah. Aman tanpa perang. ^_^V

No comments:

Post a Comment